رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

 

در هر روزه یک بیزینس برندیگ نقش مهمی و بعضا حیاتی بازی می‌کند. زمانی که به درستی انجام بگیرد می تواند ذهن و احساس مشتری خوشایند باشد و کسب و کار شماخاطره انگیز تر، درستانه تر و ساده بگوییم بهتر به چشم بیاید. این به درستی زیر بنای همه چیز را در رستوران داری تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد.

زمانی که بخواهید برای رستوران برندسازی کنید، به عنوان بخشی که پیشرفت شغلی اش بستگی دارد به بازخوردهایی که مشتریان در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف ثبت می‌کنند.

حفظ کردن رابطه تان با مشتری ها به اندازه سرو غذای عالی و درجه یک مهم است. البته که این اجرای درست این جنبه با پیچیدگی هایی روبرو است اما خوشبختانه سختی آن به اندازه تهیه غذای که برنده ستاره میشل شود نخواهد بود.

تا زمانی که بدانید دقیقا چه کاری می‌کنید قادر خواهید بود تا تمام گزینه های مهم برای طراحی برند رستوران  و کافه ایتالیایی و راه اندازی رستوران ایتالیایی قدرتمند را در مجموعه خود عملی نمایید و با سادگی اعتماد مشتری را جلب نمایید. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید ایده‌های برندهای رستوران های مختلف را زیر و رو کنید و برند رستورانی قدرتمند برای مجموعه خود طراحی نمایید. 

زمانی که می‌خواهید چهارچوب کلی برند رستوران را تعیین نمایید حتما از خودتان می‌پرسید دقیقا باید از کجا شروع کنید و بر روی چه چیزهایی تمرکز نمایید؟

اول از همه برند رستوران را با توجه به بخش های زیر تعریف نمایید:

  • بیان هدف و ارزش
  • شخصیت برند
  • بازار شما
  • جامعه هدف مشتریان

شکل دادن به هویت برند

  • صدای برند
  • تایپوگرافی
  • پالت رنگی
  • تصویرسازی

طراحی المان های برند

  • لوگو
  • وب سایت
  • شبکه های اجتماعی
  • المان های فیزیکی
  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • حمید حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی