رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

نمایی از رستوران شاهکار

نمایی از رستوران شاهکار

رستوران شاهکار یا همان عمارت شاهکار، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران محسوب می‌شود. فضای داخلی این رستوران با دقت و حوصله بسیاری طراحی شده است و آن را می‌توان نمونه‌ای بی‌نظیر یا حداقل کم‌نظیر از طراحی سنتی در رستوران‌های تهران دانست. این رستوران در ساختمانی بسیار زیبا قرار دارد که هم طراحی بیرون و هم طراحی داخل آن بی‌نظیر است. با دیدن چند تصویر ساده از فضای داخلی رستوران شاهکار، خواهید دید که این رستوران واقعاً یک «شاهکار» است و باید آن را یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم دانست.

 

میزها دور تا دور بار و در کنار پنجره‌ها چیده شده‌اند. طراحی داخلی رستوران نارنجستان شاید کمی قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد؛ اما قطعاً باز هم ظاهری شیک و بااصالت دارد و برای برگزاری انواع مراسم رسمی و جلسات کاری بسیار مناسب است. در بخشی از رستوران، پیانویی زیبا به چشم می‌خورد. هم در وعده نهار و هم در وعده شام، نوازنده‌ای حرفه‌ای، با صدای زیبای پیانو آرامش را به شما هدیه می‌دهد. به‌طور کلی رستوران نارنجستان را باید یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم دانست.

 

رستوران ریتون در مرکز شهر و محدوده کریمخان واقع شده است و فضایی دنج، آرام و با طراحی سنتی دارد. در این رستوران خبری از تجملات نیست و همه چیز همانند روزهای خوش گذشته، بسیار ساده و بدون آلایش طراحی شده است. رستوران ریتون فضای بزرگی ندارد و برای قرارهای رمانتیک و دو نفره بسیار مناسب است. اگر علاقه‌ای به رستوران‌های شلوغ و پرازدحام ندارید، این رستوران برای شما گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

فضای داخلی رستوران بسیار آرامش‌بخش است و صندلی‌های چوبی دو نفره زیبایی را در آن تعبیه کرده‌اند. معمولاً موسیقی آرام سنتی در محیط پخش می‌شود و عموماً حتی کمتر کسی با صدای بلند در این رستوران صحبت می‌کند. رستوران ریتون انواع غذاهای سنتی ایرانی را با ظاهری زیبا و هوس‌انگیز سرو می‌کند و کیفیت مطلوبی دارد

 

زمانی که به منوی رستوران حس توران نگاه می‌کنید، کمی شوکه خواهید شد. منوی این رستوران طراحی عجیبی دارد و شما را به یاد نامه‌های قدیمی می‌اندازد که با اسب برای یکدیگر ارسال می‌کردند! در این منو انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی همانند کباب برگ، قیمه نثار، مرصع پلو و باقلاپلو با گوشت گردن به چشم می‌خورد. رستوران حس توران دارای بخش تفکیک‌شده کافه نیز هست و منویی بسیار مفصل از انواع نوشیدنی، دمنوش و کیک دارد. در صورت هماهنگی با مسئولان رستوران، تدارک لازم برای مراسم شما نیز پیش از ورودتان انجام می‌شود.

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • حمید حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی