رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

 

کافه مهتاب جزء آن دسته از کافه‌هاست که با دکوراسیون معرکه خود، حس‌وحالتان را کاملاً عوض می‌کند. در این کافه دنج و زیبا، رومیزی‌های گل‌دار، دیوارهای سبز و قرمز، صندلی‌های چوبی و نورپردازی بسیار عالی، حسی نوستالژیک را در شما بر می‌انگیزد. این حس دقیقاً شبیه همان حال‌و‌هوایی است که در آن روزگاری خوش را در کنار دوستان و خانواده به دور از هر گونه نگرانی سپری می‌کردیم. در گوشه‌گوشه این کافه زیبا، انواع وسایل دکوری مثل بافتنی‌های نیمه‌کاره یا سوزن‌دوزی‌های قدیمی به چشم می‌خورند. همین جزئیات کوچک، زیبایی کافه مهتاب را دو چندان می‌کنند.

منوی کافه مهتاب به 6دسته شامل غذاهای سرد، انواع کیک و دسر، نوشیدنی، انواع چای و دمنوش، منوی صبحانه و انواع مختلف قهوه تقسیم می‌شود. شاید تصور کنید که آماده‌کردن دمنوش اصلاً کار دشواری نیست؛ اما بار اول که عطر دمنوش‌های کافه مهتاب به مشامتان برسد، متوجه تفاوتی بزرگ خواهید شد.

علاوه بر نوشیدنی‌های خوشمزه، انواع غذاهای سنتی همانند کوکو سبزی، نیمرو و کشک بادمجان نیز در این کافه سرو می‌شوند. منوی صبحانه این رستوران شاید سلف سرویس و بسیار مجلل نباشد؛ اما قطعاً می‌تواند روز شما را بسازد. کافه مهتاب پکیج کاملی از انواع دمنوش، غذاهای گرم مخصوص صبحانه و مخلفات و دورچین آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این رو باید کافه مهتاب را یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه دانست.

 

رستوران کارزین دارای دکوراسیونی بسیار ساده و در عین حال زیبا است. ظاهر این رستوران شباهت بسیاری به کلبه‌ای چوبی در دل جنگل دارد. رستوران کارزین دارای دو بخش مسقف و فضای باز است. حتی در فصل پاییز و زمستان نیز می‌توانید روی میز و صندلی‌های راحت، در محوطه باز صبحانه خود را نوش جان کنید. صبح جمعه می‌توان آرامش را به معنای واقعی کلمه در محوطه باغ نیاوران تجربه کرد. حال تصور کنید که در چنین باغ زیبا و سرسبزی، در سکوت و آرامش صبحگاهی، صبحانه‌ای دل‌چسب و خوشمزه را نوش جان کنید. پس قطعاً راه اندازی رستوران سنتی کارزین را باید یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه دانست.

حال تصور کنید در چنین فضای زیبایی، چه صبحانه پرانرژی و عالی را می‌توانید نوش جان کنید. پرسنل رستوران تقریباً همگی جوان و خوش‌برخورد هستند. آن‌ها با روی خوش به درخواست شما پاسخ می‌دهند. انواع غذا و نوشیدنی در کافه رستوران سام به شکل کاملاً حرفه‌ای سرو می‌شود. پس از چشیدن انواع دمنوش یا حتی اسنک‌های سبک آن، قطعاً خودتان متوجه تفاوت کیفیت و نوع آماده‌سازی غذای سام کافه خواهید شد. مشتریان کافه سام می‌توانند برای صبحانه خود انواع غذاهای سرد، گرم، سالاد، دمنوش و نوشیدنی‌های خوشمزه را سفارش دهند. بی‌شک کافه رستوران سام را باید یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه دانست.

 

 

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • حمید حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی