رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

در این رستوران انواع غذاهای فرنگی، دمنوش و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. بر اساس نظرات مشتریان این رستوران، رفتار کارکنان بسیار عالی و صمیمی است. آن‌ها با خوشرویی پاسخ نیازهای شما را می‌دهند. در این کافه همه روزه منوی صبحانه بسیار خوشمزه‌ای نیز سرو می‌شود. منوی صبحانه رستوران پیپل با وجود آنکه سلف سرویس نیست، اما انواع غذاهای خوشمزه سبک مخصوص صبحانه را پوشش می‌دهد. چشیدن طعم وافل با نوتلا در این رستوران می‌تواند روز شما را بسازد! پس اگر در محدوده غرب تهران به دنبال رستورانی دنج و دوستانه هستید تا هر روز صبحانه را داخل آن میل کنید، بهتر است سری به رستوران پیپل بزنید.

 

در دل شلوغی پایتخت، همان جایی که معمولاً همه ساکنان در تب‌وتاب رسیدن به محل کار خود هستند، راه اندازی رستورانی سنتی که بسیار زیبا با فضایی آرامش‌بخش به نام لانجین هم چنیدن سال پیش اتفاق افتاده است. این رستوران در محدوده خیابان گاندی قرار گرفته است و به همین خاطر بسیاری از کارمندان اداری که زمان کافی برای میل‌کردن صبحانه در خانه ندارند، مشتری آن هستند. این رستوران دکوراسیون چوبی خاصی دارد و به ناخودآگاه شما آرامش می‌دهد. لانجین به‌صورت دوبلکس ساخته شده است. در بخش بالایی رستوران فضایی خاص را تعبیه کرده‌اند که می‌توان آن را لژ خانوادگی دانست؛ اما زیباترین بخش رستوران، سه میز کوچکی هستند که در فضای بیرونی و داخل پیاده‌رو چیده می‌شوند.

 

کافه رستوران سبوس در محدوده پارک‌وی واقع شده است. این رستوران طراحی بسیار منحصر‌به‌فردی دارد و با دیوارهای شیشه‌ای بزرگ با منظره درخت‌های چنار بسیار زیبا، حس تازگی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. نورگیر این کافه رستوران بسیار مناسب است و بر خلاف بسیاری از رستوران‌ها که فضایی دل‌گیر و بدون نور دارد، در این رستوران می‌توانید از آفتاب اول صبح لذت ببرید. در رستوران سبوس انواع غذاهای فرنگی سرو می‌شود. البته با توجه به تنوع نوشیدنی‌های ترکیبی مخصوص و همچنین کیک و شیرینی‌های خوشمزه، سبوس را باید بیشتر به‌عنوان یک کافه بسیار شیک به حساب آورد. در این رستوران انواع غذاهای مخصوص گیاه‌خواران نیز سرو می‌شود تا این عزیزان بتوانند از خدمات رستوران سبوس بهره‌مند شوند.

 

نمایی از کافه رستوران شمرون

 

پارک گفتگو یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین پارک‌های غرب تهران محسوب می‌شود. بسیاری از ساکنان این محدوده، همین پارک را برای پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی خود انتخاب می‌کنند. پارک گفتگو فضایی بسیار وسیع دارد. در هر گوشه از آن می‌توانید به دور از شلوغی، از آرامش ابتدای صبح لذت ببرید. در دل پارک گفتگو و دقیقاً در نزدیکی حوضچه بزرگ پارک، رستورانی با نام رستوران شمرون قرار دارد. رستورانی که از نظر چشم‌انداز می‌تواند با بهترین رستوران های تهران برای صبحانه رقابت کند.

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • حمید حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی