رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

معمولاً همه ما رستوران‌های معمولی و با قیمت مناسب را برای روزهای معمول هفته که دلمان غذای بیرون می‌خواهد انتخاب می‌کنیم و رستوران‌های لوکس و مجلل را برای برگزاری مراسم خاص در نظر می‌گیریم. امروزه چنین رسم شده است که مراسم مهم همانند نهار عقد، مراسم تولد یا جشن سالگرد ازدواج را در رستوران برگزار می‌کنند. اگر برای میل کردن یک وعده نهار یا شام ساده قصد مراجعه به رستوران داشته باشید، شاید حتی حاضر باشید ریسک کرده و یک رستوران جدید را امتحان کنید؛ اما انتخاب یک رستوران برای مراسم، انتخابی بسیار دشوار و مهم خواهد بود؛ پس با ما همراه باشید و بهترین رستوران های تهران برای مراسم را بشناسید.

 

اگر وسواس زیادی در تصمیم‌گیری راجع به راه اندازی رستوران مناسب داشته باشید، حتماً می‌خواهید بدانید که با توجه به چه معیاری بهترین رستوران های تهران برای مراسم را انتخاب کرده‌ایم؟ خب پاسخ به این سؤال بسیار ساده است. در وهله اول نظرات مشتریان راضی و ناراضی را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم. با این کار متوجه می‌شویم چند درصد از افرادی که داخل آن رستوران مراسم برگزار کرده‌اند، راضی و چند درصد ناراضی بوده‌اند. پس از بررسی نظرات مشتریان، نوبت به مقایسه سالن رستوران با سایر رستوران‌های شهر می‌رسد. معمولاً رستورانی که قصد دارید در آن مراسم برگزار کنید، باید سالنی بزرگ داشته باشد.

 

 

درباره رستوران بین‌المللی سولیس فقط باید بگوییم که با ورود به آن احساس می‌کنید از خاک ایران خارج شده‌اید و داخل یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های پاریس حضور دارید. رستوران سولیس در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده است. لازم به ذکر است که رستوران سولیس داخل طبقه یازدهم برج دیانا، یکی از لوکس‌ترین برج‌های فرمانیه قرار دارد. قطعاً برای شما قابل تصور است که چه چشم‌اندازی را می‌توانید از داخل این رستوران شاهد باشید.

فضای داخلی رستوران با دقت زیاد و از بهترین متریال طراحی شده است. شاید اگر جزء به جزء این رستوران را بررسی کنید، المان تجملاتی خاصی را نیابید؛ اما سالن اصلی رستوران زیبایی، اصالت و سادگی را به شما القا می‌کند. اگر قصد دارید تا مراسمی خاص و بسیار شیک برگزار کنید و به هزینه آن اهمیت نمی‌دهید، بهتر است رستوران سولیس را انتخاب کنید. 

 این رستوران امکان رزرو بخشی از رستوران را برای برگزاری مراسم به شما می‌دهد. با هماهنگی قبلی می‌توانید از عالی قاپو بخواهید تا همه تدارکات را برای شما آماده کند. همچنین این رستوران به مجری برنامه خود درباره مراسم شما اطلاع می‌دهد تا با اعلان عمومی و اجرای موسیقی متناسب با مراسم، شبی خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. پرسنل این رستوران همگی آموزش‌دیده، مؤدب و با لباس فرم یکسان هستند و به‌خوبی از مهمانان شما پذیرایی خواهند کرد.

 

برای راحتی مهمانان شما دسترسی به طبقه دوم با آسانسور نیز امکان‌پذیر است و حتی آسانسور تا پارکینگ رستوران نیز حرکت می‌کند. رفتار پرسنل برای راه اندازی رستوران بسیار محترمانه هست و همگی با لباس فرم از مهمانان شما پذیرایی می‌کنند. نگهبان جلوی درب به تمامی مهمانان شما خوشامد می‌گوید و آن‌ها را به سمت سالن مخصوص هدایت می‌کند. همچنین امکان درخواست موسیقی متناسب با مراسم شما نیز در این رستوران وجود دارد.

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • حمید حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی