رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

رستوران گردی

شناخت ابزارهای کاربردی

  • ۰
  • ۰

 

از دیگر بی نظیرترین و خوشمزه ترین غذاهای سوئیس می توان به رستی اشاره کرد که شما می توانید اسم این غذا را در لیست غذاهای سوئیس نیز مشاهده کنید. رستی یکی از خوراکی های تهیه شده از سیب زمینی می باشد که در برخی از رستوران ها سیب زمینی را خام و در برخی نیز به شکل پخته سرو می کنند که البته به همراه آن می توان گوشت قرمز، سیب؛ پیاز، تخم مرغ و اسفناج نیز اضافه می کنند تا طعم شگفت انگیزی را داشته باشد.

ستی نه تنها در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شده است بلکه امروزه در بسیاری از رستوران های بین المللی کشورهای اروپایی نیز می توان این غذا را صرف کرد. مردم سوئیسی نیز علاقه مندی بسیار زیادی را برای صرف این غذا از خود نشان می دهند و در بسیاری از مهمانی های خود به تهیه و آماده کرد رستی می پردازند.

 

اگر قصد دارید تا مراسم خود را در فضایی بی‌نظیر برگزار کنید تا این شب رؤیایی تا ابد در خاطر مهمانان شما ثبت و ضبط شود، ما به شما رستوران رست را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران بی‌شک یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم محسوب می‌شود که در محدوده دربند قرار دارد. آیا تا به حال تصویری از ویلاهای شیک خارجی دیده‌اید که بر روی کوه بنا شده‌اند و انگار که بین زمین و هوا معلق هستند؟ این رستوران دقیقاً چنین سازه‌ای دارد و قطعاً از تماشای چنین ساختمان عجیب و لوکسی در منطقه دربند شگفت‌زده خواهید شد.

فضای داخلی این رستوران آنقدر زیباست که شاید مهمانان شما دقایق طولانی مشغول تماشای چشم‌اندازی باشند که از رستوران رست می‌توانند تماشا کنند. رستوران رست دارای فضای سرپوشیده و فضای باز است. فضای باز این رستوران در تراس بزرگ آن واقع شده و طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد دارید تا کیفیت مراسم را به حداکثر میزان خود برسانید، می‌توانید بخش تراس را به‌صورت کامل برای مهمانانتان رزرو کنید. البته سیستم گرمایشی مناسبی در تراس وجود دارد تا مهمانان شما احساس سرما نکنند.

استفاده از زعفران در غذاهای سنتی سوئیس بسیار رایج و معمول می باشد به طوری که مردم این کشور تازه ترین و مرغوب ترین زعفران را برای طبخ و تهیه انواع غذاهای سنتی استفاده می کنند. ریزوتوی یکی از غذاهای قدیمی این کشور می باشد که با داشتن طعم و عطر بسیار بی نظیر خود توانسته است در لیست غذاهای سوئیس واقع شود.

در نظر داشته باشید که این غذا از برنج ریزوتو تهیه و طبخ میشود که با استفاده از پیاز، رشته های زعفران و استاک تزیین شده و سرو می شود. اگر شما نیز به دنبال غذاهای سوئیس هستید می توانید ریزوتوی را در اولویت های خود قرار دهید.

البته توجه داشته باشید که طبخ این غذا بسیار آسان بوده و شما نیز می توانید در منزل خود به تهیه و آماده کردن آن بپردازید. ریزوتوی با داشتن طعم شگفت انگیز و زعفران مورد استفاده در آن توانسته است در ردیف های اول غذاهای معروف سوئیس واقع شده و از این طریق توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را نیز به سوی خود جذب کند.

 

بیرچر موسلی از دیگر غذاهای معروف سوئیس به شمار می آید که بسیاری از مردم سوئیسی این غذا را در وعده صبحانه میل می کنند با این حال گردشگران و مسافران می توانند در هر ساعتی از روز خود را به صرف بیرچر موسلی بی نظیر دعوت کنند. این غذا از تازه ترین غلات و آجیل تهیه شده است و نه تنها در لیست غذاهای سوئیس واقع شده بلکه می توان نام آن را در بین مقوی ترین غذاهای سوئیسی نیز مشاهده کنید.

این غذا توسط دکتر موسلی در سال 1900 تهیه و سرو شد که در همان وهله ی اول نیز مورد توجه بسیاری از مردم این کشور واقع شد. استفاده از تازه ترین و خوشمزه ترین میوه ها نیز در این غذا سبب شده است تا بسیاری از جوانان علاقه مندی زیادی را به این غذا از خود نشان می دهند. اگر به دنبال صرف یکی از غذاهای سوئیس هستید می توانید روز خود را با بیرچر موسلی آغاز کنید.

 

 

 

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • حمید حمیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی